Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

►Happy Holiday 2010 + nowości Mattel

Dopiero święta Wielkanocne, a już Mattel pokazał swoją nową laleczkę Happy Holiday 2010.
Cena kształtuje się w granicach 45$.
Numer katalogowy R4545


Podobno rok 2010 ma być wielkim rokiem Barbie. Mattel zapowiedział też wydanie takich oto cudeniek (już w wakacje) :

1. Barbie Basic

  • Models #1 to #12

2. Barbie Reproduction Peaches and Cream Barbie

  • Pan American Airways Barbie
  • Swirl Ponytail Barbie Reproduction
  • Registered Nurse
  • Miss Astronaut

3. Barbie James Bond Dr. No Barbie

  • Goldfinger Barbie
  • Die Another Day Barbie

4. 2010 Barbie Mattel Barbara Streisand Barbie

  • Debbie Harry Barbie
  • Cindy Lauper Barbie
  • Joan Jett

5. Dolls of the World

  • Italian Barbie
  • Russian Barbie

5 komentarzy:

  1. Prześliczna ta AA ^^. A z pozostałych to część już wyszła (BBasics to się chyba nawet druga edycja szykuje, Joan Jett, Debbie Harry, Italian, Russia... Russię nawet mam :) ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to prawda. Joan Jett też już widziałam. Szykują się zapewne jeszcze inne nowości... ;)Trzeba zbierać kasę...he he...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie ostrzę ząbki ciułam kaskę na giftset Harley-Davidson... Joan w sumie też bym chciała, bo lubię jej słuchać czasem... A jeszcze tyle innych mi się marzy... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Joan Jett wczoraj niestety nie udało mi się wygrać na ALL ;(( A była taka śliczna....

    OdpowiedzUsuń