Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 13 marca 2010

►PETRA i laleczki VINTAGE - w hurcie na Allegro !!!!

Petra Akrobatka z początku lat osiemdziesiątych !!!


Petra trochę młodsza....koniec lat osiemdziesiątych ....

...i laleczki VINTAGE z początku lat siedemdziesiątych i początku dziewięćdziesiatych....

Music Lovin' Barbie z około 1983 roku, nr kat 9988 (dzięki Agnieszka za info !!!)


Songbird Barbie 1995 Mattel Numer katalogowy # 14320


I coś z mojej młodości w nowym wydaniu:



I mój najukochańszy zespół U2 - The Edgei Bono w piosence, którą tez śpiewam i gram na gitarze.....

2 komentarze:

  1. Ha to Petra na bank:) poznaję po buźce, nareszcie zdjecie z bliska:) śliczna i w oryginalnym stroju!I te brazowe oczy! mocno mocno zazdroszczę
    lilavati112

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Barbie z zielonymi oczami to Music Lovin' Barbie z okolo 1983 roku, nr kat 9988. Jej wlosy byly oryginalnie zawiniete w sprezynki, ale oczywiscie po myciu/czesaniu juz tak nie wygladaja. Ta lala jest piekna, tez ja mam, byla moja najbardziej pozadana Barbie z dziecinstwa :o)
    Tu mozesz zobaczyc jej fotke:
    http://www.flickr.com/photos/barbiecreations/4181993828/
    Gratuluje nabytku! :o)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń