Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 7 marca 2010

►Moja nowa szydełkowa suknia dla Barbie...po roku przerwy...

Po prawie roku przerwy spowodowanej dolegliwościami stawów i "łokciem tenisisty" udało mi się wykonać nową sukienkę na szydełku dla Barbie.
Wzór jak zawsze - z głowy.
8 dni dłubania....efekt na fotkach.


Lalka dostała naszyjnik i kolczyki, które sprzedaję też na Allegro ( z marnym skutkiem).




Myślę, że taka zła nie wyszła :)
Dzięki IHime za nazwę dla sukni : "pyszne ciastko z kremem" :)

3 komentarze:

  1. "koronkowa" robota - że tak to okreslę:) pięknie wyszła a kolory w sam raz dla blondynki:)
    lilavati112

    OdpowiedzUsuń
  2. IHime określiła ją jako "pyszne ciastko z kremem". Strasznie mi się podoba ta nazwa !!! :0 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adorei esse vestido. Muito lindo.

    OdpowiedzUsuń