Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

środa, 17 marca 2010

►JA i BARBIE...


























Lalki, to moja pasja, ale ja z wyglądu Barbie raczej nie przypominam ;D
Mój syn zrobił mi fotkę takiej, jak na prawdę jestem... nic z różu, szpilek i blond włosów...

Dresiara- to określenie pod fotką na NK. I z tym się zgadzam... Bluza z kapturem, bojówki i adidasy...do tego rolki....muzyka raczej ciężka...U2....

W życiu nie chodziłam na wysokich "trzaskotających" obcasach i mini spódniczkach....

A pasja, to kolekcjonowanie lalek... Dwie sprzeczności...

8 komentarzy:

  1. O miło Cię zobaczyć :-) Może i dresiara ale buźka bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm... to mi wygląda na to, że syn zrobił fotkę swojej koleżance a nie mamie:)Loreen, nie wiem jak to robisz, ale wyglądasz na osiemnastkę:)))
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  3. Loreen, jak miło Cię widzieć. Świetna fotka. Pozdrawiam joern7

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronka - dzieki !
    lilavati - nie żartuj !!!
    joern7- czekam na Twoje fotki, bo tak często spotykam Cię na ALL.

    OdpowiedzUsuń
  5. he he, no, to kiedyś muszę się odważyć i może wstawię swoje zdjęcie tak jak Ty :)
    joern7

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie 40 na karku i jakoś tak czuję się "THE BEST" ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. U2 to ciezka muzyka? :) heheh to nie wiem jak nazwac fakt ze slucham black metalu i tez kolekcjonuje lalki barbie ;)

    OdpowiedzUsuń