Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 25 lipca 2013

Odkrywam rąbka tajemnicy - moja nowa lokatorka .

Oto moja nowa lokatorka lalkowych półeczek.
Na razie mała zajawka , gdyż czeka ona na natchnienie mojej głowy ;)
Musi poczekać na sesję, choć osoba od której ją dostałam w  prezencie pewnie na fotki już czeka .... Dziękuję Mark !!!
Bardzo mi się podoba, a jeszcze bardziej chyba dlatego, że została  podarowana mi "od serca".

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają takie delikatne buzie. Warta jest pełnej sesji fotograficznej :)

    OdpowiedzUsuń