Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 21 lutego 2013

Troche fotek z mojego domku


 Korzystając z chwili słoneczka zrobiłam parę fotek wnętrz domku.





3 komentarze:

  1. Twój domek wygląda coraz piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprowadzam się jutro!
    Może być nawet komórka pod schodami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej chwili pomyślałam, że Twojego dosłownie! Moja pierwsza myśl: "matko, kto kibel stawia koło schodów i to w pomieszczeniu bez drzwi!" :D
    Ciekawego bloga prowadzisz. Niesamowita ta Twoja kolekcja!

    OdpowiedzUsuń