Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 21 grudnia 2012

Przygotowania do świąt

Dziś tylko jednak foteczka.
Małe przygotowania do świąt w moim domku.
Choineczka zakupiona za całe 2,50zł. Jest identyczna , jak na stronie domkowej (nie będę pisać jakiej, bo tam ponad 17 zł kosztuje też bez przybrania). Dodałam bombki z koralików i swiatełka. Jutro wyjmę, to zrobię fotki w dziennym świetle.
Musze Wam napisać, że jednak warto chodzić po sklepach "po 2,50". Przebicie makabryczne, za coś co jest identyczne w sklepie z miniaturkami. Aż sama byłam zaskoczona !


Dziękuję wszystkim za życzenia dla syna ! Już dużo lepiej !

3 komentarze: