Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

wtorek, 10 maja 2011

Rozwiązanie zagadki Panny NN

Rozwiązanie zagadki z TEGO topiku - CO TO ZA PANNA NN ?
Dzięki moim kochanym znajomym z DollPlazy, zagadka została rozwiązana !!!

Jest to

BIRTHDAY PARTY BARBIE z 1998 roku

Poniżej w oryginalnym pudle. (foto net)



A dlaczego ma otwartą buzię i otworek na plecach ?
Bo dmucha balony na przyjęcie urodzinowe !


Tak to po długich poszukiwaniach moich i "zakręconych lalkowo" trudna zagadka została rozwiązana !

....a kotka Sara ukradła bucika mojej Tonnerce... i ślad po nim zaginął....

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że już wiesz kim ona jest :)
    Nie jesteś na mnie zła, że zasiałem w Tobie wątpliwości po 4 latach, życia w świadomości, że jest kim innym? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałem że to jakaś starsza lala ........ ale i tak jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dmuchanie baloników lalką musi być dla dziewczynek niezłą frajdą:) A kotkę na przesłuchanie trzeciego stopnia, może się "wygada" gdzie ukryła buty:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, no tak jakoś :)
    w sumie masz racje, bez sensu piszę :)

    OdpowiedzUsuń