Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 11 grudnia 2009

►Fashion Fever Make Up Chic orange

Ciekawa laleczka z niesamowitymi rzęsami. Na fotce z aukcji trzeba było się domyślić, że to ona. Miałam z tym problem, ale okazało się, że tak - to FF.

A to mój nowy świecznik wykonany jeszcze przed nałożeniem na moją prawą rękę gipsu... Mam zastój do 23 grudnia ;(

2 komentarze:

  1. śliczna laleczka, ma super rzęsidła. A i swiecznik ekstra,w sam raz na święta:)
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  2. Oi Loreen
    estou encantada com o seu blog
    adorei a Doll Jakks Pacific
    beijos

    OdpowiedzUsuń