Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 10 grudnia 2009

►Celebrating the 20th Anniversary of Happy Holiday Barbie in 2008





Jedna z nowszych i ładniejszych laleczek serii wprowadzonej w 1988 r Holiday Barbie. Nie mam pojęcia dlaczego w Polsce nazwana Barbie w "Opowieści Wigilijnej"...


6 komentarzy:

  1. Zgadzam sie! Jest najpiękniejsza z tej serii. Jest ładniejsza niż wersja AA w tej samej sukni. Rzęski ma piękne, takie kocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Barbie z Opowieści wigilijnej dlatego, że jest bajka dla dzieci pod tym samym tytułem (bajki z serii Barbie często są w MiniMini) - i w tej bajce Barbie - ubrana właśnie w tę suknię - opowiada młodszej siostrzyczce historię o pewnej śpiewaczce (modyfikacja dickensoweskiej opowieści) :)
    Lalka naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzisz allmode. Na Polsacie Cyfrowym tego nie miałam i nie jestem w temacie. teraz w N-ce chyba zacznę oglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądam te same stacje, co Monika:)
    Od razu pomyślałam sobie, że to TA LALKA z TEJ BAJKI:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tadam, tadam.... też taką będę miała....
    może dotrze jeszcze przed świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą lalkę,jest po prostu bajeczna...to perła w mojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń