Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 12 czerwca 2009

►WYRÓŻNIENIA :)


Dostałam dwa wyróżnienia za mojego bloga :
od Damurka oraz od Michelle .

BARDZO WAM DZIĘKUJĘ !!!!!!

Jestem tak mile zaskoczona, ze podoba Wam się to co tutaj wypisuję !
Nie spodziewałam się takiego wyróżnienia !

Zasadą takich zabaw jest, że nagrodzony ma okazję do wskazania pięciu super - blogów.

Moje wyróżnienie wędruje do (czemu tylko 5 osób mogę wyróżnić!) :

Michelle - za niesamowite OOAK-i, które mogę oglądać na okrągło
ERYNNIS_TAGES - za wiedzę o lalkach i świetne publikacje
Gabi-5mates - za to, ze jest zakręcona zupełnie jak ja ;)
MILUSZKI - za świetne opisy, piękne prace i ciekawe przepisy kulinarne
DAMURKA - za wszystko, to co robi, bo robi niesamowite rzeczy


Dziękuję także dziewczynom z Wizażu za przyznanie nagrody na bloga Kreatywnego. Niestety, ale nie za bardzo wiem od kogo go dostałam, a na Blogspocie, to znam tylko Damurka, który udziela się także na Wizażu...
DAMURKU - dla Ciebie też ta nagroda ode mnie !!!!!

2 komentarze:

  1. Loreen dzięki za wyróżnienie... kochana jesteś...
    A ja już prawie straciłam chęć do tego
    blogowania... myślałam, że nikt tego nie czyta;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie żartuj !!!! Ja codziennie wchodzę na twojego bloga i podczytuję !!!! Fajnie piszesz, a i przepisy są ŚWIETNE !!!!!

    OdpowiedzUsuń