Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 7 czerwca 2009

►Moje nowe dziewczyny (i chłopak) w letnim stylu - mała sesja zdjęciowa.

Dziś miałam trochę wolnego czasu, więc postanowiłam zrobić małą, domową sesję zdjęciową moich nowych nabytków. Trochę się tego uzbierało w ostatnim czasie... niestety jeszcze parę laleczek nie ma ciuszków i nie wypadało im robić zdjęć.

Barbie Tropical Beach Teresa i Ken plażowy. Nawet fajnie razem wyglądają..... Można pomarzyć o słonecznej plaży.

Laleczka bez oznaczeń, ale tak mi się podobały jej loki, że musiałam ją zabrać ze sklepu....


Teacher Barbie z 1995 r. Brakuje jej tylko okularów i uczniów...


PORTRETY LALEK

Dwie malutkie laleczki Madam Alexander.

1 komentarz:

  1. Cudne te maleństwa madame Aleksander choć pozostałym niczego nie brakuje :)
    gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń