Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 25 stycznia 2009

►American Indian Barbie from American Stories Collection

Laleczka wyszperana w sklepie z używaną odzieżą. Jej strój nie jest kompletny (brak paska i naklejek, nie mówiąc o dzidziusiu), ale wiele jej nie brakuje. Włosy w stanie idealnym. Opaska zamocowana na stałe. Raczej jeszcze nie spotkałam się z nią na naszych aukcjach. Bardzo się z tego nabytku cieszę, bo laleczka jest na prawdę śliczna !!!!!
A tak wyglądała w oryginalnym pudełku (fotka z netu).

2 komentarze:

  1. fajna :) jest na mojej liście, podobnie, jak pozostałe Indianki...
    pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej..ty to masz szczęście ! Podziwiam twoją pasję ;) Wpadłam przypadkiem na ten blog, też interesuję się Barbie i mam ich mnóstwo ale nie wiem jak przywrócić je do takiej wersji jak przy zakupie. Co robisz w swoim spa ?

    OdpowiedzUsuń