Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 28 lipca 2012

Kapelusiki tym razem aż cztery

Chyba już macie dość moich kapeluszy? Jakaś wena we mnie wstąpiła i nadmiar kordonków, które trzeba wykorzystać...
Kupiłam ostatnio na Allegro zestaw 15 szydełek różnych grubości i teraz je wypróbowuję.

Ten poniżej kapelusz wymyśliłam na szybko oglądając Wojciecha Cejrowskiego ;)

A ten został wydziergany wczoraj na rozpoczęciu olimpiady. nie potrafię oglądać TV i nic nie robić...

6 komentarzy:

  1. Mam to samo. Mąż się ze mnie śmieje i mówi ,że to moje ADHD nie pozwala mi siedzieć nie ruchomi i chociaż ręce się muszą ruszać:). Świetne te twoje kapelusze. Nie miałabyś ochoty na wymianę kapelusz za kapelusz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy się powymieniać :) Ja już wyciągnęłam następne kolorki kordonków i myślę, jakie kapelusze zrobić.

      Usuń
  2. Szalejesz! Aż nie nadąrzam - super sprawa :D Bardzo dokładne i profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kapelusze, ja niestety utknęłam z moimi
    robutkami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż napisać ? Wspaniałe :DD.

    OdpowiedzUsuń