Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 23 lutego 2012

Secret Hero Mulan od Mattel

Oto kolejna Mulan w mojej kolekcji.

Tym razem to :
Secret Hero Mulan od Mattel z 1997 roku

To już trzecia Mulan na moich półkach. Dostała swój ciuch, ale nie mam dolnej części spodni i czarnych bucików. Może kiedyś gdzieś upoluję, by miała cała swoją garderobę.

Lalka ma ciałko pajacyk i płaskie, dość duże stopy. Ma też niezbyt długie włosy stylizowane na chłopaka. W oryginale dołączona była czarna treska...


Poniżej w porównaniu z Matchmaker Magic Mulan Mattel też z 1997, o której pisałam TUTAJ.

Tu w oryginalnym pudle.
Zastanawiam się tylko, czemu Mattel zrobił fioletową bluzę, gdy w bajce była ona zielona...prawa autorskie?

4 komentarze:

  1. Mnie się wydaje, że fiolet jest bardziej... mattelowy :) No, bo jak tu księżniczkę Disneya (wiem, wiem- z Mulan żadna księżniczka) wypuścić w świat w zielonym outficie? Nie da rady i tyle :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie umiałem się przekonać to tych postaci. Ale ta z prawej strony wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mulan to moja druga ulubiona postać Disneya zaraz po Pocahontas.
    Podobają mi się oba wydania Mattela, chociaż chyba wolę Matchmaker Magic Mulan. Jest dla mnie bardziej dziewczęca.
    Gratuluję takich łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain. I like this doll Mulan. I see you have an articulated body. Very nice photos. You have a very large collection. We remain in contact blog to blog.

    OdpowiedzUsuń