Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 20 stycznia 2012

Po prostu MULAN Made in Simba


O MULAN pisałam już w TYM poście.
Poprzednia jednak była wykonana przez Firmę Mattel dla Disney'a, a ta jest produktem Simba Toys też dla Disneya.

Muszę przyznać, że lalka jest bardzo dobrze wykonana i nie odbiega jakością od firmy Mattel, co się im bardzo chwali !

Moja dostała ubranko od Secret Hero Mulan, ale tylko górę, bo nie posiadam spodenek.

Różni się ona jednak tym, że mattelowskie Mulanki miały płaskie stópki, a ta ma stopy dostosowane do wysokich obcasów (mankament, a jednak denerwujący, bo gdzie Mulan i szpilki?)

Poniżej porównanie moldów Mulan od Simby i Matchmaker Magic Mulan od Mattel.
Obie są tak samo ładne.


...i Mulan w oryginalnym pudle.

2 komentarze:

  1. Mulan Simby jest według mnie ładniejsza od Kopciuszka, którego też dzisiaj przedstawiłaś. Mimo, że wolę te od Mattel, to uważam, że obie i tak są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam zaskoczona, że jest taka ładna. zawsze wszystko od Simby wydawało mi się bardzo tandetne.

    OdpowiedzUsuń