Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

wtorek, 22 listopada 2011

Top Model Summer

Dziś kolejna przedstawicielka TOP MODEL.
Tym razem koleżanka Teresy
Summer z 2007 roku

Ma ona zgiętą w łokciu prawą rękę. Teresa miała lewą. Natomiast noga pozostała bez zmian.
Summer ma śliczny, ciemny kolor lakieru do paznokci.
Przybyła do mnie jedynie z gazetką promo. Była nagusieńka. Dostała na szybko wydzierganą sukienkę i tak już została.
Nie mogę nic do niej dopasować.

Co ciekawe, ma ona rude włosy z zielonymi pasemkami.

Poniżej jak zawsze fotka zapudełkowane zapożyczona z netu. Jak widzicie Summer była posiadaczką treski.

Na niej niestety mój zbiór Top Modelek się zakończył.

Nie zdobyłam trzeciej Top Model jaką jest pokazana poniżej Barbie. Może kiedyś do nich dołączy...

9 komentarzy:

  1. jakoś ta panna nie przypadała mi do gustu... ma taki zarozumiały pyszczek i te pasemka... boże xD
    Sam rudy jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa opcja z tą zielenią - lalka jest bardzo oryginalna, mi się podoba. Sukienkę wydziergałaś jej bardzo ładną !

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this doll, it is gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi jakoś też Summer nie podchodzi...te zielone pasemka sa fatalne!poprzedniczka była super i Barbie wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo lubię Summer. U mnie zamieszkała z tej samej serii co Twoja Tereska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałem aukcję z tą lalką (jeśli to ta sama) trochę jej nie chciałem przez te zielone pasemka, ale teraz chyba żałuję hihi.
    Ale mam całkiem rudą i moja pozdrawia Twoją. :D
    Kiecka fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też na nią poluję. Właśnie z tą zielenią mi się ona najbardziej podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rudy piękny, ale kto wpadł na połączenie tego z zielonymi pasemkami? Dziwnie to trochę wygląda... Chociaż z taką budziuchną to i łysa byłaby ładna;) A sukieneczka bardzo jej pasuje, więc nic dziwnego, że do niej "przyrosła".

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna panna. Dostała ode mnie ogromnego + za rude włosy (kocham rude panny!) Pozdrawiam, Bomba

    OdpowiedzUsuń