Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

środa, 26 października 2011

Vintage American Girl (Bendable leg) Barbie


Moja najnowsza zdobycz na Allegro, której nie mogłam się doczekać. Przyszła zapakowana w skromne pudełko z butów...


American Girl - Bendable leg Barbie
z przełomu 1965-1966 roku
Numer katalogowy # 1070

Lalka została wydana w czterech wersjach kolorystycznych włosów: rudej, ciemny brąz, jasny blond i cynamonowy blond.
Ja stałam się posiadaczką tej ostatniej - cynamonowej.


Laleczka ma ślicznie zachowane włosy, bez jakichkolwiek ubytków. Pozostał też naturalny skręt.

Ciałko również w nienaruszonym stanie.
Nogi gumowe z możliwością zgięcia w kolankach.

Lakier do paznokci trochę się złuszczył.
Chciała bym mieć taki lakier, który nie schodzi z paznokci przez ponad 45 lat ;)

Oznaczenie ciała na pupie :

© 1958
Mattel, Inc
U.S. Patented
U.S. Pat.Pend
Made In
Japan


I zbliżenia tej pięknej buzi...

Makijaż zachował się w całości. jedynie usteczka wyblakły.
Dobrze, że ten model nie posiadał kolczyków, bo znów lalka miała by "zielone ucho".

Poniżej znalezione na eBay foto z oryginalnym pudełkiem tej lalki.


Moja dziewczyna dostała skromną sukieneczkę metkowaną Genuine Barbie.

14 komentarzy:

  1. Piękna :) A jak dobrze zachowana. Gratuluję nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie zazdroszczę i gratuluję! widziałem ją na all i powiem kąsek łakomy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała - uwielbiam te vintageowe cuda! :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwowałem tą aukcję :)
    Nie licytowałem bo myślałem, że bardziej będą się o nią bić.
    W lepsze ręce nie mogła trafić :)
    Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! że Ty ją wygrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak Marku. Też nie myślałam, że uda mi się ją wygrać, choć mój mąż kazał mi ustawić snajpera i dać dość wysoką stawkę (za to go kocham, że mnie tak mobilizuje do kupna lalek). Nawet nie masz pojęcia, jak się ucieszyłam po zakończeniu aukcji ! Lala była brudna, ale co to znaczy brud, jak jest w tak doskonałym stanie !

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję!!! Jest cudowna!!! Twoja bubblecut ma teraz fąfelkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pojęcie jak się cieszysz, wiem jak lubisz lalki tego typu. I wiem jak ja się ciesze, jak trafi do mnie jakieś nowe pudełko.
    Powtórzę jeszcze raz, że szczerze się ucieszyłem gdy zobaczyłem laleczkę u Ciebie.
    Poproszę sesję z bubblecut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna laleczka i to magiczne spojrzenie. Bardzo ciekawy nabytek, będzie kolejną ozdobą wspaniałej kolekcji. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! American Girl jest bardzo cenioną lalką przez kolekcjonerów, chyba nawet bardziej, niż Bubblecut!
    Nie wiedziałem, że ona pochodzi z Allegro! Muszę zdecydowanie mniej przesiadywać na eBayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję super zdobyczy.
    Ładny ma kolor powiek i ust.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przemiła staruszka. Z klasą. Kiedy na nią patrzę, to myślę sobie, że moje silki mogą się schować głęboko do szafy i zakopać ze wstydu, bo są tylko kopiami, brak im rysu oryginalności, którym szczycą się wyłącznie starsze laleczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też winszuję CI zdobycia takiej "perły" do kolekcji. CIeszę się, że trafiła w tak "dobre ręce".

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nabytku i cieszę się, że taka llka trafiła do Ciebie. Miło patrzyć, jak lalki po trafieniu w odpowiednie ręce odzyskują swój blask:)

    OdpowiedzUsuń