Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

środa, 21 września 2011

MINIATUROWE SERWETKI DO DOMKU DLA LALEK

Zaszydełkowałam się miniaturowymi serweteczkami dla lalek.
Zawsze szukałam takich, ale jakoś nigdzie nie udawało mi się znaleźć.
Postanowiłam wydziergać sobie taką maluteńką z białego kordonka.
Tak mnie to pochłonęło, że postanowiłam zrobić ich więcej.
Wystawiłam je na Allegro. Myślę, że cena jest ok.

ZAPRASZAM :
AUKCJE Z SERWETKAMI






7 komentarzy:

  1. Nawet ciekawy pomysł, serwetki są bardzo ładne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. ja na razie umiem robić tylko jeden wzorek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie małe cacka, podziwiam zręczność!

    ps. Bardzo bym prosił byś nie dostawała dołów patrząc na moje blogi.
    Jeśli Ci to poprawi nastrój, niedługo znacznie zwolnię tempo opisywania lalek, bo coraz bardziej wychodzę z zaległości....

    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki wyszły cudnie! Ech gdybym tylko miała urządzony domek......
    Pięknie szydełkujesz!

    OdpowiedzUsuń