Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

niedziela, 13 lutego 2011

Mój drugi blog...nie lalkowy....


Postanowiłam założyć drugiego bloga.
Będą tam wszystkie moje "wytwory" nie dotyczące lalek Barbie.
Pokażę Wam co robiłam parę lat temu mając własną firmę :
LoreenArt - produkcja i sprzedaż sztucznej biżuterii własnej produkcji.
Były to lata 2006 - 2008...
Jak mnie to cieszyło...
Wszystko "kręciłam" sama ze srebra i najlepszych koralików Jablonex...
A potem zalała nas fala tandetnej chińszczyzny i moja firma...musiałam ją wyrejestrować, bo nie starczało na ZUS....
Teraz mogę
oglądać tylko fotki....

Będą tam też nowości. Zazwyczaj szydełkowe....

ZAPRASZAM na :

MÓJ NIE LALKOWY BLOG



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz