Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

piątek, 5 listopada 2010

►SWEETHART Barbie


SWEETHEART Barbie
z 1997 roku
Numer katalogowy # 18609

Lalka została wydana w czterech wersjach.
Jako : Barbie blondynka, Midge ruda, Teresa szatynka i posiadana przeze mnie Afroamerykanka (prawdopodobnie Christie).

U mnie została podmieniona sukienka. Powinna być w kolorze serduszka, czyli pomarańczowa, a jest różowa. Różowa przyporządkowana była Barbie i Midge. Czyżby dyskryminacja rasowa?




Zdjęcia zapudełkowanych zapożyczone z netu.

2 komentarze:

  1. Gdybym tylko miała wystarczająco pieniędzy, to już bym miała ciuszek dla mojej ogołoconej sweethartki :-) Ale przesyłka z Ameryki kosztuje dużo, dużo drożej niż sama sukieneczka. A jak na złość jest na sprzedaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku wszystkie lalki nosiły imię Barbie, bez względu na kolor włosów ;)
    Podobnie, jak np. w serii 'Cut N Style' '94

    OdpowiedzUsuń