Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

środa, 6 października 2010

►SHAKIRA Barbie od Mattel


Udało mi się kupić na Allegro SHAKIRE od Mattela za małą kasę. Lalka była w stanie takim sobie, ale po SPA odzyskała swój urok.


Niestety nie posiada oryginalnych ciuszków, a szkoda.

Ma bardzo znaczny mold, co ułatwiło mi identyfikację - blondynka z pasemkami i ciemno brązowe oczy.

Niestety nie wiem co to za model. W sieci znalazłam aż trzy wydania tych lalek przez Mattel. Wszystkie są do siebie bardzo podobne.

Shakira in Black Leather Outfit with Necklace,

Bracelet and Microphone

(B4534) z 2002 roku


Shakira in Denim Top and Black Mini-Skirt with Bracelet and Microphone (B7634) z 2003 roku

Shakira in Green Dress with Tambourine (B7633) z 2003 roku

1 komentarz:

  1. Szczęściara! Jak większość ja też poluję na Shakirę. Najbardziej dlatego, że to moja ulubiona wokalistka.
    Do tej pory szukałam raczej gołych lalek, ale ta w zielonej kiecce... hm... chyba się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń