Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

wtorek, 17 sierpnia 2010

►Barbie Video Girl - ciekawostka od Mattel


W lipcu do sprzedaży trafiła nowa multimedialna lalka Barbie - Barbie Video Girl. Od zwykłej lalki odróżnia ją niecodzienne wyposażenie. Otóż nowa zabawka ma z przodu wbudowaną, ukrytą w naszyjniku kamerę, która nagrywa filmy z rozdzielczością 320 x 240 pikseli. Nagrania zapisywane są we wbudowanej 256-megabajtowej pamięci, która zmieści około 25-minutowy klip wideo, a zarejestrowane materiały możemy przegrać np. na dysk komputera za pośrednictwem wbudowanego USB.

Najbardziej jednak podoba mi się filmik zamieszczony na YouTube, porównujący aparat wbudowany w lalkę i Canona 7D...
Ciekawe jakby porównać z moim Canonem 500D.



Cena laleczki, to ok 50 $

2 komentarze:

  1. Najlepsza ta bateria w nodze ;D
    Ogólnie bardzo osobliwa zabawka.

    I jeszcze ładne butki (nie znam takich wśród barbiowych).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś ta lalka do mnie nie przemawia... kojarzy mi się ze szpiegostwem. Gdzie się podziały czasy syrenek, którym włosy zmieniały kolor i lalek typu "pięć kiecek w jednej"?

    OdpowiedzUsuń