Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

środa, 10 lutego 2010

► Mystery Squad Kenzie - Mattel

Kenzie, to chyba jedna z najładniejszych laleczek playlinowych wyprodukowanych przez Mattel.
Mystery Squad Kenzie została wydana w 2001 r. Nr #54224 .

Zachwyca mnie w niej burza loków z delikatnymi blond pasemkami. Burza, której u innej żadnej lalki jeszcze nie spotkałam. Paznokcie pomalowane na kolor turkusu (uwielbiam ten kolor paznokci, co kiedyś pokazywałam na moim blogu). Ciałko Skipper'ki. Mniejsze, szczuplejsze, z węższymi biodrami i mniejszym biustem.



Skąd obroża na szyi? Otóż seria Mystery Squad to 4 lalki przedstawione jako nastoletnie panienki - detektywi. W oryginalnym pudełku znajdują się różne szpiegowskie akcesoria, a nawet szpiegowski pies (!).

Serię zapojektował Bill Greening, ten sam, który stworzył Generation Girls i Hollywood Nails. (info na podstawie erynnis-tages)

Kenzie jest śliczna i delikatna. Cieszę się, że udało mi się ją zdobyć.

Muszę przyznać, że jest to chyba jedyny model laleki Barbie, wydany po 2000 roku, który mnie tak zachwycił. Zastanawiam się, czemu Mattel nie wydaje więcej takich piękności, a przykłada się do PINK-owej kolekcji, powtarzających się twarzy, zarozumiałych panienek... Szkoda, bo model warty rozwinięcia...

1 komentarz:

  1. hola soy de Mexico y siempre quize tener esta muñeca tan bonita

    OdpowiedzUsuń