Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

czwartek, 14 stycznia 2010

►WOŚP i mój wkład w akcję

























Na aukcji WOŚP u Anicetty udało mi się wylicytować jej autorski kalendarz.
Jest super, a każda złotówka się liczy !







Moje aukcje trwają nadal !!!!

ZAPRASZAM !!!!!!
http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid=1454034!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz