Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

wtorek, 24 listopada 2009

►1 URODZINY MOJEGO BLOGA :D


Właśnie mija rok od kiedy założyłam mojego bloga Loreen Doll Page.

Nie sprawiłoby mi to jednak ani w połowie tyle radości, gdyby nie Wy, moi czytelnicy. Dziękuję Wam za odwiedziny, za setki komentarzy, za rady, krytykę, dobre słowo i komplementy. Jest dla mnie jasne, że publikuję nie tylko dla siebie, ale także dla Was.

Korzystając z okazji chciałabym Was zapytać, o czym chcielibyście jeszcze poczytać. Co prawda tematów i pomysłów mi nie brakuje, ale jestem ciekawa czego szukacie.
Czekam na propozycje.

STATYSTYKI MOJEGO BLOGA PRZEZ TEN ROK:

29352 odwiedzin od 24.11.2008 r.

  1. Z Polski ponad 18 tyś. osób
  2. USA 786
  3. Brazylii 356
  4. Anglii 287
  5. Niemiec 244
  6. Hiszpanii 197
W statystykach przewijają się nawet takie państwa jak Haiti, Kazachstan, Filipiny czy Jamajka.

Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim !!!

7 komentarzy:

  1. Stooo laat sto laaat niech zyje blog Loreen nam!!!!a nawet i dłużej bo inaczej nie będzie do czego zagladać:((a fajnych lalkowych stron niewiele....

    lilavati112

    OdpowiedzUsuń
  2. Loreen, moje gratulacje ... bloguj nam następny roczek a potem jeszcze jeden ... i jeszcze.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to sto lat. I oby tak dalej - bo miło się czyta ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hurrra! niech nam żyje:)
    Pierwszy w życiu ogladany przeze mnie blog, to właśnie Twój był... nie ustawj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny!!!!!!!!!! Bardzo, ale to bardzo dziękuje Wam wszystkim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz ja ... zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto latek! Ja się podpisuję wszystkimi szpileczkami Barbikowymi i dodam, że Twój blog w moim przypadku też był podglądany jako pierwszy :) :D pozdr

    OdpowiedzUsuń