Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

sobota, 2 maja 2009

►Dolls of the World - Polish / Polka z roku 1998

Postanowiłam sobie, że gdy tylko gdzieś ja zobaczę, to kupię. Wstyd by było nie mieć jej w swojej kolekcji. Polka, a do tego w krakowskim stroju ! Na razie pozostaje w sferze moich marzeń....

1 komentarz:

  1. oglądałam właśnie program o lalkach barbie na tvp2, mam pere lalek np.syrenkę, fryzjerkę i z sertii my sing, ale zastanawiam się nad kolekcją taką profesjonalną. Widziałam kiedyś lalkę barbie Polke i od niej chcę zacząć, w takim ludowym stroju. Nie wiecie może gdzie ją kupie i za ile?

    OdpowiedzUsuń