Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

środa, 22 kwietnia 2009

►LENNOX LEWIS Autograf na koszulce z 1997 roku


Wystawiłam na Allegro koszulkę z oryginalnym autografem Lennoxa Lewisa.

Koszulka zakupiona 12 lipca 1997 r. na walce Lennoxa z Henry Akinwande.
Podpisana markerem przez Lenoxa 4 października 1997 r. po wygranej walce z Anrzejem Gołotą w Bosrdwalk Convention center, Atlantic City, USA.

Muszę wyjechać z synem nad morze (zalecenie lekarki), więc chciała bym ją sprzedać.





TO NIESAMOWITY, JEDYNY W SWOIM RODZAJU GADGET !!!!!!!
Wszystkich chętnych zapraszam na moja aukcję :
http://www.allegro.pl/item617631047_lennox_lewis_oryginalny_autograf_z_usa_unikat.html

***********************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz