Szukaj na tym blogu

Od 1985 roku zajmuję się genealogią mojej rodziny. Genealogia stała się moją wielką pasją. Wszelkie materiały, zdjęcia i akty zamieszczane na moim blogu pochodzą z prywatnych zbiorów lub są efektem długoletnich poszukiwań, dlatego przed skpiowaniem lub udostępnieniem moich wpisów proszę o wcześniejszy kontak przez formularz kontaktowy.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

wtorek, 24 marca 2009

►Lenovo 3000 N200

Takiego laptopa dostałam od mojego męża !!!!!!!
Bajer !!!!
250 GB dysk, 1 GB RAM. Chodzi jak burza !!!!
Co prawda na rocznicę ślubu, ale pare miesięcy przed !!!

3 komentarze:

  1. Moje gratulacje!!!
    Super sprzęt!


    Ja dostałam takie cudeńko na 33-cią rocznicę ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie !!!! takie cacko no no brawa dla męża
    Pozdrawiam Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też się bardzo ciesze !!! To na 15 rocznicę !

    OdpowiedzUsuń