Szukaj na tym blogu

Moje zdjęcie
Mam na imię Janka, ale wszyscy w sieci znają mnie od lat pod nickiem LOREEN, a na żywo ten pseudonim używam od 1986 roku (data wydania albumu Sandry z tą piosenką!). Blog, to mój mały, wirtualny pamiętnik dotyczący mojej pasji, jaką są lalki MATTEL i lalki innych mniej znanych na polskim rynku firm. Znajdą się tutaj też informacje o moich zainteresowaniach : miniaturowych domkach i mebelkach, genealogii, rysunki, grafice komputerowej, fotografii. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

Osoby obserwujące mojego bloga

________________BLOG ROBÓTKOWY _________________ ___________________ZAPRASZAM ___________________

wtorek, 22 października 2013

Dwie laleczki sprzed 19 lat :)

DZIŚ MINĘŁO 19 LAT...

Dokładnie 22 października 1994 roku o godzinie 17:00 staliśmy się rodzinką...
 Takie dwie 23 letnie wtedy laleczki :) 

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy! I gratuluję tylu wspólnych lat! A laleczki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Życzę jeszcze kilku takich dziewiętnastek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 10000 lat we wspólnym szczęściu Wam życzę "laleczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i życzę Wam kolejnych wielu,wielu lat pełnych miłości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations and happy anniversary to you!!

    http://champangebarbie.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń